💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎
بایگانی
نویسندگان

happy+birthday امیلیا جونم

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ق.ظ

ملیـــــــMelisaـــــــسا:

سلام دوستان من دوست صمیمی امیلیا هستم

امروز تولد دوستم امیلیاست امیدارم از ادامه مطلبی که براش گذاشتم خوشش بیاد..

امی بدوو بیا ادامه مطلب ^^


ملیـــــــMelisaـــــــسا:

خب خب اول اینکه تفلودت مبارک بهترین اجی دنیاااا

عسل هم کنار منه اونم میگه تولدت مبارک عزیزم اومیدوارم به بهترین چیزا برسی :)

مهلا که خبرش ندارم ولی من از طرف بچه های اکیپ میگم:

سرنگه هووو اونیییییی ^^

امیییی اینم کیکت البته با همکاری منو عسل جونم..

اینم کیکی که منو عسل برات اوردیممممم

چه طوره؟؟؟خوبه؟؟بیا بخــــــــــــــوریمش خخخ

امییی امییی ببین کییی اینجاااااست (به قول خودت چشمات الان شکل قلب میشه خخخ)

میونگ سو:

سلام عشقم تولــــــــــــــــدت مبارک 

میونگ سوو:پردردسرترین دوست دختر دنیا این گل برای توهه با بهترین ارزو ها دوستتــــــــ دارم

میونگ سو:امیـــــــلیاااا بوووووووووووووووووووووس

میونگ سو:عشقم همیشه بخنده وقتی میخندی احساس میکنم دنیا بهشته و تو گل های داخل باغچشی

دوستت دارم


همون طور که همیشه گفتم خوشحالم تو بهترین دوست منی

پارسال مهلا توی وب برات تولدت گرفت امسال هم من :)

هرچند که بعدش کلی برات پی ام میدم و حرصت میدم ولی بازم تولدته باید حرررص بخوری بلهههه اونم از من ^^

ببخشید که کنارت نیستم (تو باید بیای شمال نه من بیام شیراز)

خیلی وقته ندیدمت دلم خیلییییییی برات تنگ شده ارزو میکنم برای همیشه بیای شمال پیش من و مهلا و زینب و عسل دوباره بشیم همون اکیپ کره ای

خب خب از مرحله پرت نشیم بیفتیم بمیریم خخخ

یه اهنگ درخواستی از میونگ سوو اوپا داریم تقدیم به بهترین دوست و عشق دنیا امیلیا :

اهنگ love u like u  از جناب اوووپا ال تقدیم به امیلیا جونم:

I love you no rul sa rang he
cha ma ha ji mo tan mal
to li nun ga su mi
ne ma mi
nul sum gyo wat don
gu ron mal
a chi mi myon nun bu shi ge
na rul bi chwo ju nun
nul he sal ga tun no nun
no ye ge nun no nun

دوستت دارم دوستت دارم


کلماتی را که من نمی توانم تحمل کنم


دل لرزان من


کلمات که من پنهان در قلب من نگه داشته


ملیسا:

خب خب اینم از اهنگ درخواستی امیدوارم تا مرز خفگی جیغ نزده باشی که صدات از دست بدی 

فردا پس فردا میونگ سوو اوپاا میاد یقه منو میگره

عههه راستــــــــــــــی تا یادم نرفته اینم کادو تفلدت از طرف اوپا میونگ سوووو

جیـــــــــــــــــــــــــــــــــغ میخوااام

برای بار هزاروم تولدت مبارم ایشالا به بهترین چیزا برسی به عشق واقعی به ارامشی که همیشه میخواستی 

و رویای بازیگر شدن چون تو بهترین بازیگر دنیایی

موفق باشی بهترین دوست من

بوووووووووووووووووووووس بابای

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۴
امیلیا آریامنش

نظرات  (۱۲)

امیلیا جون تولدت مبارک امیدوارم به همه‌ی آرزوهات برسی 

BosQQ Adalah Agen DominoQQ Online Terbesar di Asia, Poker Online, BandarQ Dan Bandar Poker Online Terpercaya, Daftar Sekarang Minimal Deposit Rp.
25.000
BosQQ Adalah Agen DominoQQ Online Terbesar di Asia, Poker Online, BandarQ Dan Bandar Poker Online Terpercaya,
Daftar Sekarang Minimal Deposit Rp. 25.000
I like to party, not look artielcs up online. You made it happen.
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۲۷ امیلیا آریامنش
ملیسااااااااا عاشقتممممم مرسیییییییییییی
نمیدونی توی اینستاام چقدرررر غوغااا بوداااا
مرسییییی اجییییممم
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۲۵ امیلیا آریامنش
جیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ
واییییی خیلییی غافلگیر شدمممممممممم
تولدت مبارک عزیزممم
پاسخ:
ممنوووون کیانا جون
واییییییییییییی عالیههههههههههه
مبااارککککککک💗💋💞💖💕😘😘😘😘😘
پاسخ:
مرسیییییی😍😘
سلااام امیلیااااا 
هووووو تولدت مبارکککککککککک
پاسخ:
سلاااام عزیزممم مرسییی 
چند روزه اصلاا نیومدم وب واییی اان که ۱۵ اینو دیدم هنگ کردممم
واییی ذوق کردم
تولدت مبارک امیلیا جون💗
پاسخ:
ممنووون عزیزم
حسودیممممم شد خیلییییییییی قشنگهههههههته
پاسخ:
خخههه ایسوووو من الان دیدممم هنگمممم واییییی 
خهه
تولدت مبارک امیلیا جون💗
پاسخ:
واییییی مرسیییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی