💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎
بایگانی
نویسندگان

mp3 Shut Up Flower Boy Band

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۱۶ ق.ظ

امیلیا:

سلام دوستان

سریال گروه گل پسر خفه شو سه تا اهنگ توی خود سریال خونده بودن به درخواست یکی از دوستان عزیزمون براتون

برای دانلود گذاشتم (ببخشید دیر گذاشتم چون وای فایم مشکل داره) البته یکیش رو هنوز دانلود نکردم به محض اینکه دانلودش کردم میزارم وبلاگ

نظر فراموش نشه هااا ممنون ^^


Shut Up Flower Boy Band ( Korean ) Shut up :دانلود آهنگ


Eye Candy Wake Up Shut Up Flower Boy Band:دانلود آهنگ

نظرات  (۲۵)

سلام.چرا برای من لینکش نمیاد؟از کجا دیگه میتونم این آهنگ هارو دانلود کنم؟😢😢😢
عاااااالی بود 
ممنون از لطفت ❤️❤️
پاسخ:
❤❤
فقط میگم دمت گررررم.خیلی دنبال آهنگشون گشتم..مرررسی
Which came first, the problem or the sootliun? Luckily it doesn't matter.
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
عالی بودن 
پاسخ:
:)
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
عالی بودن من عاشق این سریال بودممممم
پاسخ:
:) خوووشحالم راضی بودی
منم همین طور
خیلی باحال بود من عاشقش شدم
ممنون خسته نباشید
پاسخ:
خوشحالم راضی بودی بازم سر بزن
سلامت باشی ممنون از شما
Aliii bod mrci azizam 
Vaghan ghol peser ghashangeh
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
اره موافقم منم دوستش دارم
خخخخ حدی منم قبلا همین حس رو داشتم
اگه اهنگش رو داری برام بزارش ممنون اونی
پاسخ:
:) چشم وقتی پیدا کردم  حتما میزارم
ممنون اهنگ هاشون حرف نداشت
پاسخ:
:)
ممنون اهنگ هاشون حرف نداشت
پاسخ:
خواهش میکنم ممنون از شما که کامنت گذاشتید
وای اجی اینا عالی اند ممنوون
پاسخ:
خواهش میکنم نرگس جون بازم سر بزن اونی
خوبه قشنگ بودن
سومین آهنگ هم بزار
پاسخ:
خوشحالم راضی بودی 
سر فرست میزارم
mamnon emi joon

پاسخ:
خواهش میکنم گلم
راستی اونی که کیم یریم و ال میخونند رو نذاشتیاا اونم خیلی قشنگه
پاسخ:
اون رو هنوز دانلود نکردم 
خخ یه جوریایی چون از یریم خوشم نمیومد دان نکردم ولی قشنگ بود اهنگش
عاشق این دوتا اهنگم زنگ گوشیم بود
پاسخ:
منم همین طور :)
این سریال مال چندسال پیشه من دیدمش عالیهههههههههههه
پاسخ:
آره مال خیلی سال پیشه فکر کنم 3 یا 4 سال پیش
موافقم خیلی قشنگه
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۸ دختر کره ای ابنباتی
پس اون یکی اهنگش کی میزاری؟؟
این که دوتاست
گفتی سه تا آهنگ توی فیلمه بوده اون سومی کدومه؟؟
پاسخ:
اها اون یکی مال ال هست از گروه اینفنیت
که فعلا خودم دانلودش نکردم دانلود کردم میزارم
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۸ دختر کره ای ابنباتی
وای اونی این آهگش واقعا قشنگه
خوب شد گذاشتی حرف نداشت
ممنوووووون اونی
پاسخ:
اره عزیزم واقعا قشنگه
خوشحالم خوشت اومد
خواهش میکنم
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۳ دختر کره ای ابنباتی
سلام اونیییییییی
من اومدم
پاسخ:
سلام عزیزم خوش اومدی
سلام اونی جون
ممنون از اینکه درخواستم رو گذاشتی ولی من توی اون یکی سایتت درخواست دادم

پاسخ:
سلام نغمه جون
خواهش میکنم
بله چون اینجا وب مخصوص اینفنیت و ال توی فیلمست اینو گذاشتم اینجا
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۲ ملیـــــــMelisaـــــــسا
وایی امییییییی من فیلمشو میخوااام
راتی عکساشون چقدر خوشگلهههه
میگم نگاه عشقت ال چه خوشگل شده داخلش
امی من میخوامشش
پاسخ:
خخخخ دلم خنک که نمیتونی ببینی
آره عکسش خیلی قشنگه پدرم جدم در اومد تا عکس رو با فبلتر شکن بردارم
خخخخ
راستی اونجا سی دی فروشی کره ای اگه دارن برو سفارش بده
قشنگه از دستش نده 
راستی گرفتی زیرنویسش برام بفرست مال من خرابه بزارم وبلاگ
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۱ ملیـــــــMelisaـــــــسا
وایییییییی امیییییییییییییییییییی
خیلییییییییییییییی قشنگه کههههه

واای وقتی آهنگش به این باحالیه فیلمش چه جوریه؟؟؟

پاسخ:
خخخخ چه زود گوش کردی
آره خیلیییییییییی قشنگه 
فیلمش که عالیهههه
یه پسره توی هست اسمش یادم نی مثل خون اشاماست قشنگه (به جز عشق من که تکه) اقا قسمت دوم یا سومش میمیره یعنی چنان شکست عشقی خوردم که نگو خخخ
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۱ ملیـــــــMelisaـــــــسا
این مال هموون فیلم خوشگلست؟؟
ایوووول الان دان میکنم
بزار گوش بدم
پاسخ:
ارههههههههههههههه
اوکی خیلی قشنگه
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۹ ملیـــــــMelissaـــــــسا
سلاااااااااام دوووووست جون جونم
چه ظوری؟؟؟
پاسخ:
سلاام عزیز خوشگلممم
خوفم جیگر تو چی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی