💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎
بایگانی
نویسندگان

نظرات  (۱۴)

چرا نمیتونم دان کنم
من بیش از 3 ساعت در اینترنت هستم
امروزه، با این حال، من هرگز مقاله ای شگفت انگیز مانند شما پیدا نشد.
این ارزش دوست داشتنی برای من کافی است شخصا، اگر تمام صاحبان وب سایت و وبلاگ نویسان فقط درست انجام داده باشند
محتوای محتمل که شما احتمالا انجام دادید، احتمالا خالص خیلی بیشتر خواهد بود
مفید تر از قبل.
Thanks alot - your answer solved all my problems after several days stlgigrung
اینا رو حتما دانلود میکنم
ممنون اونی
پاسخ:
خواهش میکنم :)
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۴ ملیـــــــMelissaـــــــسا
خسته نباشید
اینا رو که همون مدلی برام فرستادی ایمیل :(
پاسخ:
خخخخخ حقته
بسیار زیبا
پاسخ:
ممنون
اگه ام وی جدید به دستت رسید حتما بزار اونی ممنون
خسته نباشید هوو جونم خخخ
پاسخ:
چشم میزارم جیگر خخخ
اجی من همشون رو دارم
حیف شد فکر کردم ام وی جید ازشون داری
پاسخ:
جدی میگی ببخشید دیگه من فقط همین قدر دارم
مودمم خرابه نمیتونم آپ کنم وگرنه کلی کلیپ از ال میزاشتم
سلاااااااام اجیییی جونم خوبی؟
پاسخ:
سلام عزیزم مرسی گلم
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۴ ملیـــــــMelissaـــــــسا
اصلا به من چه خودت صاحب وبلاگی خودتم برام میفرستی
حال دانلود کردن ندارم
پاسخ:
خخخ پرررو بشین تا بهت بدم بچه پرو
بگیر خودت دان کن من مودمم خرابه نمیتونم بفرستم
همینا رو برات میفرستم توی ایمیلت
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۱ ملیـــــــMelissaـــــــسا
من که اینا رو دانلود نمیکنم
خیلی طولانی اند
پاسخ:
خخخخ خیلیییییییی تنبلیییییییییی
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۵۸ ملیـــــــMelissaـــــــسا
اخ جاااااانمم گذاشتیییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
خخخ بالاخرررررره به لطف دوستم آره
خسته نباشید عالی بودن
لطفا تمام مویک ویدیو هاشون رو بزار
من اولی رو نداشتم وگرنه بقیش رو داشتم
عاشق این گروهم
پاسخ:
سلامت باشی ممنون
ببخشید گلم من فقط همین اندازه ازشون داشتم
ایشالا دفعه بعد
بازم سلام اونی
پاسخ:
سلام عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی