💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎
بایگانی
نویسندگان

عکس های Nam Woo Hyun

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹ ق.ظ

امیلیا:

خب خب اینم چند تا عکس زیبا از Nam Woo Hyun

امیدوارم خوشتون بیاد

لطفا نظر فراموش نشه

ممنون ^^

نظرات  (۱۶)

ولی عالللللللی بود تو خیلی خوبی 

Tһis is a topic wһich is close to my heart...
Thank you! Exactly where are your contaⅽt details though?
that title nails it! i might even quote you on that.i just read another today that i dug… and it’s fig8lnt:t220;iife begins at the end of your comfort zone.”great post joel!
اجی تو که هنوز عکسه رو برنداشتی
پاسخ:
واااااااااااایییی یادم رفت الان درستش میکنم
امیلیا جون عکس چهارمی هو هیون نیست
عضو گروه جی وای جی هست
پاسخ:
جدی میگی وای خوب که گفتی الان برش میدارم
هو هیون جفت ال عزیزمنه
هو هیون هم خیلی بانمکه
پاسخ:
اره میدونستم چند تا میکسشون رو دیدم
خیلی بانمکه
سلام اجی ممنون اومدی وبم من لینکت کردم توهم لینکم کن
پاسخ:
سلام مین کی ممنون
تو هم لینگی
خیلی قشنگ بودن ممنون اونی
پاسخ:
خواهش میکنم خوشحالم راضی بودی
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۳:۰۲ دختر کره ای ابنباتی
سلام
عکساش خیلی قشنگه مرسی
پاسخ:
سلام عزیزم
مرسی
لطفا بیشتر ازش عکس بزار ممنون
پاسخ:
چشم گلم خوشحالم راضی بودی
عالیههههههههه عاشقممممممممممممم
پاسخ:
^^
۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۴:۱۶ ملیـــــــMelisaـــــــسا
اینم خوب بامزستااا

پاسخ:
اره خیلی بامزست
عوضی خیلی بامزه شده
پاسخ:
خخخ اره بامزست
راستی آجی ایمیلت رو هم چک کن بهت جواب دادم
پاسخ:
اوکی
امی عکس ها خیلی ناز بودن مر30 آجی
پاسخ:
خواهش میکنم دوست
سلام امی من دوباره اومدم
پاسخ:
سلام خوش اومدی جیگر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی