💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎
بایگانی
نویسندگان

سلام دوستان خوش آمدید به وبلاگ infinite

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۶ ب.ظ

 بسم الله الرحمن الرحیم


سلام دوستان

خوش آمدید به وبلاگ گروه infinite ^^

من مدیر اینجا:امیلیا آریامنش هستم

از  گروه(infinite (L رو دوست دارم

امیدوارم نهایت لذت رو از این سایت ببرید فقط دست از حمایت ما و گروه 💋infinite💋 

 برندارید

 ❤️ MR30 ❤️


نظرات  (۳۷)

سلام دوستان ما در اینستا یک پروژه برای حمایت از گروهمون راه راه انداخیتیم برای رفتار های اخیر وولیم نسبت به پسرا ما با هشتگ های 
#woolim_shuld_care_for_infinite
و
#insprit_project_infinite
فردا ساعت 9 صبح به وقت کره این هشتگ هارا در ت.و.ی.ی.ر.       ت.و.ی.ی.ت می کنیم. به پسرا کمک کنید
Appeiciatron for this information is over 9000-thank you!
https://www.irtextbook.com/account/login
ثبت نام کتاب پیش دانشگاهی
ممنون وبلاگ معرکست
پاسخ:
ممنون از شما هنگامه جان
سلام امیلیا جون
وبلاگت واقعا حرف نداره خیلی قشنگه
موفق باشی ابجی
پاسخ:
سلام تانیا جون ممنون از اینکه نظر گذاشتی
ممنون تو هم همین طور
میدونی من یه مرکیوری ام . یعنی طرفدار گروه اسپیکا . اینفینایت رو دوست دارم فقط به خاطر اینکه کیم بوآ یکی از بهترین اعضای اسپیکا معلم آوازشون بوده
پاسخ:
:)
گروه اسپیکا رو نمیشناسم چه جور گروه اند؟؟
جدی میگی معلم آواز چه باحال نمیدونستم :)
ولی ظرفدار اینفنیت هستم :)
ممنون بایبت نظر خوب گلم
واقعا وبلاگ قشنگیه 😍😍
پاسخ:
:)
واقعا وبلاگ قشنگیه 😍😍
پاسخ:
ممنون عزیزم نظر لطفته
سلام اونی خسته نباشید
پاسخ:
سلام سارا جون
سلامت باشی
👏👏👏👌😍😍😍
وبلاگ خیلی قشنگی داری افرین
پاسخ:
ممنون فرشاد جان
سلام من اومدم :)
پاسخ:
سلاااااام شیواااا خوش اومدی دوست
واوووو عجب وبی درست کردی دختر !خوشم اومد عالیه ..
پاسخ:
:)
واوووو عجب وبی درست کردی دختر !خوشم اومد عالیه ..
پاسخ:
ممنون سیلوانا
خوشحالم راضی هستی
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۸ m裏 ƒℯяℯṧh♈ℯh
سلام عزیزم
ممنونم که به وبم سر زدی
وبت خیلی قشنگه
با تبادل لینک موافقم
هر دو وبت رو لینک کردم لطفا لینکم کن
ممنون

پاسخ:
سلام اجی
ممنون لینک شدی :)
راستی امیلیا جون چرا موزیک ویدیو هاشون رو نمیزاری؟؟
یا مسابقاتشون رو خنده داریا
خیلی دوست دارم ببینم
پاسخ:
ببخشید گلم 
به خاطر اینکه مودم خونه مشکل داره چیزی رو اپ و دان نمیکنه درست شد حتما میزارم
واقعا وبلاگ قشنگی داری
حسودیم شد
موفق باشی عزیزم
پاسخ:
ممنون ^^
خوشحالم کردی
تو هم موفق باشی گلم
سلام امیلیا جون
پاسخ:
سلام عزیزم
سلام وبلاگ خیلییییییییییییییییییییییی قشنگی داری موفق باشی اونی
پاسخ:
سلامم
ممنووووون
همچنین
سلاااامم:)))

اجی ژونم لینک بشدی^^

بلینکم لطفا*.*

راسدی وبتم خعلی خوشمله*.*
پاسخ:
سلاااام دوست
مرسی اوکی الان میلینکمت
مرسیی ^^
قالب وبلاگت عالیه
پاسخ:
^^ مسی
سلاممممممممممم خوبی؟؟
اونییییییی لینک شدی گلممممممممممم فدااااااااااااااااااااااااات 
وبت عاااااااالییییییییییییییییییییییه!
پاسخ:
سلام عزیزم
مرسی تو هم لینک شدی ^^
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۲:۳۶ قالب ساز بلاگ
سلام دوست عزیز قالبتون درست شد کد html و css را در لینک زیر دریافت و در قسمت html و css قالب فعلی خود کپی کنید
موفق باشید
پاسخ:
ممنون دوست عزیز
۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۱ ملیـــــــMelisaـــــــسا
یاااااااااااا امیلیااااا
زنده ای یا مردی؟؟؟
چرا هبری ازت نیست؟؟
پاسخ:
خخ به خدا چند روزه نه مودم درست کار میکنه نه خودنم حال داشتم
شب خوابیدم امشب بیدار میکنم اپ میکنم
۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۴:۱۸ ملیـــــــMelisaـــــــسا
ایمیلت رو چک کن
هایششش اصلا چرا تلی رو پاک کردی
گوشیت چرا خاموشه
پاسخ:
باشه الان چک میکنم
سیم کار در آوردم گوشی دست نگاره 
۲۵ تیر ۹۵ ، ۱۴:۱۷ ملیـــــــMelisaـــــــسا
یاااا معلوم هست کجایی؟؟
پاسخ:
خونه اق شجام
ای بابا گفتم مودم کار نمیکنه بیام
۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۲:۵۲ ملیـــــــMelisaـــــــسا
خخخخخ اره
واای خوابم گرفت نفس من دیگه میرم برای زنگ تنفریح هم یه فکری میکنم فردا
شبت L یی

پاسخ:

اوکی پس من به کارام میرسم تو بخواب فردا اگه نوشتی بیا اینجا به صورت خوصوصی یا خودت بزار توی وب یا بفرست توی ایمیلم منم یه چیزییی اضافش کنم

شبت همونی که حالا خودم اسمش رو یادم رفته خخخخخ(عشقت)

۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۲:۴۸ ملیـــــــMelisaـــــــسا

اره خیلی خوبه منم ثبت نام کردم اوکی توی زنگ تفریح کمکت میکنم من یه چند تا عکس از این گروه دارم برات مفرستم بزار توی وبلاگ عههه داشت یادم میرفت کیلیپ های فانی هم ازشون بزار

پاسخ:

اوووف کلی کار ریخته سرم هنوز داستانم کامل نکردم توی اون یکی وبلاگه برای همین امشب و فردا شب 

وقت دارم به همشون برسم دیگه یه سر دل شبا راحت بخوابم بعدش باید بخونم برای کنکور

(خخخخ با نوشته ها درگیری ملیس؟؟چرا هی پرنگ هی کمرنگشون میکنی خخ)

۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۲:۴۶ ملیـــــــMelisaـــــــسا
چراااا دیووونه بگیر بخوااااب
منم داره خوابم میگره خخخ
پاسخ:

بابا دارم برای وبلاگ جون میکنم تا 25 همین ماه وقت دارم تا وبلاگ رو پر پر کنم برگردم سراغ کلاس کنکور

۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۲:۴۱ ملیـــــــMelisaـــــــسا
خخ باشه بابا تسلیم راستی نظر راجب زنگ تفریح اینفنیت چیه؟؟
پاسخ:

گذاشتم فقط فکر نکنم چیزی به ذهنم برسه باید کمکم کنیااا چند روزه درست حسابی نخوابیدم شبا اصلاا نمیخوابم

۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۲:۳۸ ملیـــــــMelisaـــــــسا
دوست دارم ببینم حتما خیلی قشنگه..راستی اسم عشق من چی بود هی یادم میره خخخ
پاسخ:
خخخ دفونه اسمش سوووووونگ کیو یا گیو اگه یه بار دیگه بگی میام اونجا میکشمت
۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۲:۳۵ ملیـــــــMelisaـــــــسا
جدی گذاشتی
باشه الان نگاه میکنم
راستی این گروه یهو از کجا پیداشت شد خخخ قبلا سراغش نمیرفتی
پاسخ:
آره به خاطر میونگ سووهه راستییی یه چیزی یه کلیپ خیلی ناز از عشق اینفنیتی تو و میونگ سوو خودم گرفتم 

یه میکث خیلی نازه اشکم رو در آورد کاراشون مثل خل بازیای خودمنه توی شمال آپش کردم توی ایمیلت میفرستم برات حتما نگاه کن.
۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۲:۳۰ ملیـــــــMelisaـــــــسا
اها چه بد راستی خبری از بچه ها نداری خیلی دلم براتون تنگ شده خخخ یاد وب قبلیت افتادم اونی که با مهلا توی کامنت ها حرف میزدیم اون دوستت هانیه هم بود خخخ خیلی خوش بود راستی نمیای شمال؟
پاسخ:
هعییی اره خیلیییی خوش بود زود گذشت.نمیدونم والا فعلا درگیریم با همین قضیه شاید نیایم شاید بیایم معلوم نی

راستی الان آهنگ های گروه رو گذاشتم برو دان کن خیلی قشنگ اند
۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۲:۲۴ ملیـــــــMelisaـــــــسا
منم داشتم فیلم نگاه میکردم الان تموم شد گفتم بیام ببینم بیداری یا نه.جدی میگی ایول
 راستی چرا تلی رو پاکیدی؟
پاسخ:

گوشیم خراب شده با لب تاب تلی وصل کردم برا همین لب تاب هنگ میکنه پاکیدم

۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۲:۰۷ ملیـــــــMelisaـــــــسا

سلام دوونه بیداری یا خوابیدی؟؟

پاسخ:

سلام عشقم نه بیدارم دارم آپ میکنم برا وب چی کار میکنی

راستی پوستر زرنگ تفریح هم درست کردم

سلام میشه درخواست عکس های بیشتری ازتون بکنم
پاسخ:
سلام
البته فقط روز های بعد ایشالا
سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری
موفق باشی
پاسخ:
سلام
ممنون همچنین
۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۵:۵۹ ملیـــــــMelissaـــــــسا
االنه که دیگه به خدا گریه کنم چرا نمیتونم با این گوشی مسخره توی بیان ثبت نام کنم ای بابااااااا
اه این رمزه مسخره هم روی اعصابه
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
حالا تو آروم باش خودم یه کاریش میکنم
اصلا به من چه خودت برو درستش کن والا کی حوصله داره
ایمیل یادت نره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی