💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎
بایگانی
نویسندگان

kim myungsoo

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۹ ب.ظ

امیلیا:

سلام دوستان وقتتون بخیر

چند تا عکس رنگی ناز از عشقم میونگ سو (L) گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد من که خیلی خوشم اومد

در واقعه این عکسا رو از اینستا کش رفتم دست اون آدمی که این عکسا رو درست کرده درد نکنه حرف نداره

نظر فراموش نشه بابای

عزیز بنفشم (ملووسک)😘😘

عزیز خوش عکسم 💋❤️😍😍😍

خدایی همه ی رنگ ها بهش میاد کصافته خوشگل (جیجرممم)💋❤️😍😍😍

حرفی ندارم(خخخ) 💋❤️😍😍😍

(از رنگ زرد بدم میاد ولی چه بهش میاد )(بیا برای من کیتار بزن عجقم)💋❤️😍😍😍

(چه ابی بهش میاد ایول)(نمیدونم چرا یهویی به نوشابه پپسی علاقه مند شدم)(خخخ)💋❤️😍😍😍

(این رنگ خیلییییییییییییییییی بهش میاد)💋❤️😍😍😍

(نامجا می)این مرده منه MR Black 💋❤️😍😍😍

ای جووونم عاشق رنگ سفیدم خیلی بهش میاد خوش لباسه دمش گرم 💋❤️😍😍😍

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ غش کردم..من مرگگگگگگ خیلیییی خفن شده💋❤️😍😍😍


خب دوستان امیدوارم خوشتون اومده باشه من که 20 بار تا مرز سکته رفتم و برگشتم با این عکسای زشتش(خوشگلش)

نظر فراموش نشه هااا ممنون

نظرات  (۳۰)

وااااای ممنون
خیلی خوبی دستت درد نکنه واقعن
من که عاشق این پسرم
در این لحظه من میروم تا صبحانه بخورم، بعد از آن
صبحانه من دوباره دوباره به خواندن اخبار اضافی.
سلام . رگ های قلبم گشاد شدن فک کنم انقد فشار اومد بهشون
در ضمن نوشابه ی پپسی هم نخور خانم خانوما . من یک مستند دیدم میگفت جنین آدم میریزن توش!!!!!!!!!!!
پاسخ:
من اصلا نوشابه نمیخورم..اونم برا خنده گفتم ک یهویی به خاطر تبلیق میونگ سو نوشابه خور بشم..
اونی ک شما دیدی تقلبیش بوده ک توی بازار سیاه با قیمت ارزون میفروشن
جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ 

عشق منهههههههههههههههههههههههههه


پاسخ:
جیییییییییییغ.  😂😍😍😍
Wow, this is in every recsept what I needed to know.
خخخخخخخخخخخ
خدا رو شکر که نیستم خخخخ
پاسخ:
خخهههه
اجیییییییی بازم میخواااام بیشتر ازش عکس بزار
پاسخ:
چشم گلم میزارم
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
بازم عرررررررررررررررررررررررررررررر
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
اونی میخوای منو بکشی؟نه واقعا میخوای من برم بمیرم عالیییییییییییی بودن
پاسخ:
خوشحالم دوست داشتی 
سه بااااار برام کامنت گذاشتیااا دمت گرم
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
بازم عرررررررررررررررررررررررررررررر
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
اونی میخوای منو بکشی؟نه واقعا میخوای من برم بمیرم عالیییییییییییی بودن
پاسخ:
نه هوو جون چرا بخوام بکشمت
شاااید اگه ال بود تو هم هوم بودی بکشتمت خخخ ولی نه
خههههه
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
بازم عرررررررررررررررررررررررررررررر
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ
اونی میخوای منو بکشی؟نه واقعا میخوای من برم بمیرم عالیییییییییییی بودن
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
وااای خدایی نکرده نمیری بابا ارووووووم تر خخخخ
سلام ممنون از بابت وبلاگ زیبایتان
واقعا عالی و سر  زندست 
موفق باشید
پاسخ:
سلام ممنون از شما و کامنتتون
ممنون همچنین
خیلی خوشگل بود 
پاسخ:
:)
این عشق منه 
خخخخخخ خیلی خوب بود
پاسخ:
:)
خوبه خوشگل مبارک باشه امیلیا :)
پاسخ:
جیغغغغغغغغغغغغغ مرسی دوست
خیلی قشنگ بودن
مرسی اجی
پاسخ:
خواهش میکنم نغمه جون
الاهی خیلییی نازه
ای کاش ال میومد ایران
پاسخ:
:) اره ای کاش 
وای شدیم هووی هم دیگه تو هم مثل من عاشق ال هستی
خخ حرفای بین عکس خیلی خنده دار بودن امیلیا جون
پاسخ:
خخخ اره یه جورایی 
:)
الانه خونه جیغ بکشممم
خیلیییییییی خوشگلهههه
ممنوووون
ممنون
پاسخ:
خخخخ منم همون حال رو داشتم
خواهش میکنم گلم
من اینااا رو نداشتممممممممممممم
خیلیییییییییییی قشنگههههه
پاسخ:
^^ خوشحالم راضی بودی عزیزم
۰۳ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۰ امیلیا آریامنش
اینم یه نظر برای خودم از اونجایی که طرفدار ال هستم
جیغغغغغغغغغغغغغغغغغ عالیه عاشق عکساشمممم
خخخخخخخخهههههه
پاسخ:
خخخخهههه
۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۸ ملیـــــــMelisaـــــــسا
خخخخخخ وای امییی
اصلا کنترولت از دست دادیاااا
کنترورلت کوووو؟؟خخخ
تو که همین الانشم فحش بارون اون بی چاره کردی
باید به ال بگم کنترورلت رو پس بده خخخخ
پاسخ:
خخخخخخههههه وااای مردم از خنده
کنترول؟؟خخخخ
اون که خیلی وقته پریده خخخ
mamnooon kgiliii ghashang bood
mish mv hashon ro bezari??
پاسخ:
^^ ممنون از تو که نظر گذاشتی
چشم اگه مودمم همراهی کنه حتما میزارم
واای خیلییییییییییییی قشنگ بود
واقعا قشنگ بود خسته نباشید عزیزم
وبت خیلی قشنگه موفق باشی
پاسخ:
خوشحالم دوست داشتی
مرسیییییییییی
سلامت باشی
۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۱:۵۵ ملیـــــــMelisaـــــــسا
به خدا منم اشکم در اوده میدونی چقدر ندیدمتون
تو مهلا زینب
عسلمم خیلییییییییییییی دلش برای تو و بقیه تنگ شده
اخه چرا این جوری شد از هم جدا شدیمممم
پاسخ:
عهه منم میخواستنم همین بگم چی شد یهو از هم جدا شدیم خیلی نامردیه شما تهریان مهلا شمال من شیراز ای باباااااا
۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۱:۴۱ ملیـــــــMelisaـــــــسا
چراااا خیلی بد شددددد
دلم برات تنگ شده دوستممممم عشقممم
راستییییییییی زینب سلام رسوووند
اونم دلش تنگ شده

پاسخ:
آره خیلییییییییییییییی
منم عزبزممم
جدی واییییییییییییی خدااا الانه اشکم در بیاد دلم برای زینب جونم تنگ شده
عسل ه طوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلیییییییییی دلم براتون تنگ شده
من اینجا تنهام
۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۱:۲۵ ملیـــــــMelisaـــــــسا
عهه هستیی چه عجب
شمال نمیای؟؟؟یا تهران؟
پاسخ:
آرهههههههههه عهه تو هم هستی خههه
نه نمیایممم کنسل شد :(
۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۱:۲۴ ملیـــــــMelisaـــــــسا
خنده دارش اونجاست که میگی یهو عاشق پپسی شدی خخ
تو که اصلا پپسی دوست نداری خخخخخخخخخ 😂😂😂
پاسخ:
خخخ اره همینو بگو دیشب هم پپسی خوردم با ساندویج خخخخ
۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۱:۱۹ ملیـــــــMelisaـــــــسا
از حرفایی که لا به لاش زدی خیلی خوشم اومد خخخ دمت گرم

پاسخ:
خخخ تو فکرش رو کن چقدر جلوی خودم نگرفتم فحشش ندادم خیلی ناز شده تی همش
نامجای منه دیگه
۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۱:۱۲ ملیـــــــMelissaـــــــسا
سلااااام عزیزممم
چه طوریییییییییییییی
۳۱ تیر ۹۵ ، ۲۱:۱۱ ملیـــــــMelissaـــــــسا
سلااااام عزیزممم
چه طوریییییییییییییی
پاسخ:
سلام عزیز خوشگلم
مرسی تو جه طوری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی