💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎
بایگانی
نویسندگان

داستان کوتاه یک قسمتی:برگرد پیش من

جمعه, ۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۳۶ ق.ظ

امیلیا:

سلام دوستان وقتتون بخیر

یه وان شات براتون گذاشتم از جیون و ال امیدوارم خوشتون بیاد نظر فراموش نشه ممنون ^^

نام داستان: come back to me

برگرد پیش من

نویسنده:امیلیا آریامنش

ژانر:داستان کوتاه عاشقانه غمگین

دانلود لینک کلیپ خود داستان:

http://s1.picofile.com/d/645f8e37-4cc7-49da-b952

-26243f55fa8a/XiaoYing_Video_1469886484006.mp4


وب انتشار دهنده:

http://emi-infinite.blog.ir


دانلود همین داستان به صورت کامل کیلک کن

(دوستان این داستان جنبه بدی نداره همش به شوخیه پس جدی یا ناراحت نشید ممنون J )

بازیگران:


پارک جیون:

پارک جیون دختر شیطون و بامزه ای که با یکی از دوستاش وارد یه مدرسه دبیرستانی میشن

اونجا با یه پسر مغرور و سرد و بی اعصاب آشنا میشه و عاشقش میشه..

ــــــــــــــــ

 

کیم میونگ سوو ( ال)

میونگ سوو پسر مغرور ، سرد و بی اعصابی که با چندتا از دوستاش از قبل توی مدرسه بودن

پسری که اصلا حوصله هیچ دختری رو نداشته مخصوصا اونایی که عاشقش بودن با دختری شر و شیطون اشنا میشه و برای اولین بار عاشق میشه ولی طی این جریان اتفاقی برای هر دو اونا می افته که با عث جدایی و ناراحتی

جیون و میونک سوو میشه..

 

ـــــ


دانلود همین داستان کیلیک کن

نظرات  (۳۴)

چرا نمیشه دانلود کرد می خوام بخونم 😭😢
We need more intgihss like this in this thread.
این داستان واقعااااا
عالیییییییییییییییسی
بوووووود
پاسخ:
ممنووون
خسته نباشی اونی
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم
کجایی تو
پاسخ:
تو خونمون خههههه
والا خیلی کار رخته سرم وقت اپ ندارم
این داستان واقعااااا
عالیییییییییییییییسی
بوووووود
پاسخ:
ممنوووون
سلاااااااااااااام عزیزمممممم
خوبیییییی
پاسخ:
خخخ پایین جو گرفتم
سلاااااااام مرسیییی تو خوبی
این داستان واقعااااا
عالیییییییییییییییسی
بوووووود
پاسخ:
سلاااام نگارررر
چه عجب اومدییی
ممنون
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۵:۲۷ ملیـــــــMelissaـــــــسا
خب صبحت بخیر
بابای 
اییییییییییی بی خوابی زده به سرممممم
نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
بسم لا
ملیس حالت خوبه؟؟
مطمئنی توی خواب گوشی نگرفتی دست؟؟؟
خخخ صابقت خرابه هااا خخخ
نه جیگر الان بیدار شدم
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۵:۲۵ ملیـــــــMelissaـــــــسا
امییییییییییییی
خواستی داستان بنویسی خفرم کن بیام با هم بنویسیم بزنم توی داستانت کنفیکونش کنم
خخخخخخ
پاسخ:
ایییییی به چشم
احتمالا اخرای شهریور خبرت میکنم
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۵:۲۵ ملیـــــــMelissaـــــــسا
ای جیگرت اخیششششششششش
راحت شدم دیگه نمیخواد 7ساعت درگیر رمز وارد کردن باشم 
خخخخ
پاسخ:
دوبار اومد خواهر
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۵:۲۵ ملیـــــــMelissaـــــــسا
ای جیگرت اخیششششششششش
راحت شدم دیگه نمیخواد 7ساعت درگیر رمز وارد کردن باشم 
خخخخ
پاسخ:
خخخخخخخخخ
پس بگووووو یه عالمه نظر گذاشتی چون رمزی در ار نیست خخخخ
از دست تو در عوضش هی من باید اینجا بزنم تایید تایید
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۵:۲۴ ملیـــــــMelissaـــــــسا
خخخخخخخخ جو رو حال کردی
پاسخ:
خهههه آره چه جورم
خخخ دیونه
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۵:۲۴ ملیـــــــMelissaـــــــسا
چوکاههههههههههههه اونییییییییییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
کامسامیدااااااااااااا اونییییییییییییییی
خخخخ
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۵:۲۴ ملیـــــــMelissaـــــــسا
این داستانت عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود
پاسخ:
جدیییییییی وای مرسییییییییییی دوست
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۵:۲۳ ملیـــــــMelissaـــــــسا
چه طوررررررررررررررری عشقممممم
پاسخ:
بد نیستم جیگرممممممممم
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۵:۲۲ ملیـــــــMelissaـــــــسا
سلاااااااااااام امیییییییییی

پاسخ:
سلاااااااااااااام عزیزمممم
ای وااای ببخشید فکر کردم نیومد
به هر حال عالی بود خسته نباشید 
بووووووووووووووووووووووس
پاسخ:
اشکالی نداره گلم مهم نیست
ممنون سلامت باشی
بوووووووووس
سلام امیلیا داستانت حرررررررررررف نداشت دمت گرم دختر عالی بود
سلام امیلیا داستانت حرررررررررررف نداشت دمت گرم دختر عالی بود
سلام امیلیا داستانت حرررررررررررف نداشت دمت گرم دختر عالی بود
سلام امیلیا داستانت حرررررررررررف نداشت دمت گرم دختر عالی بود
سلام امیلیا داستانت حرررررررررررف نداشت دمت گرم دختر عالی بود
پاسخ:
سلام السا جون :) ممنون گلم خیلی خوشحالم راضی بودی
سلام خسته نباشیی واقعا زیبا بود ممنون منتشر کارهای بهتر ازتون هستم😘😘😍👏👏👏
پاسخ:
سلام مرسانا جون ممنون از تو
سلامت باشی 
سلام مدیر عزیز
ممنون بابت داستان از ال جونم عالی بود
پاسخ:
سلام خواهش میکنم خوشحالم راضی بودی 
ممنون از شما که حمایت کردی
لطفا بیشر داستان بنویس  خیلی خوب بود
خسته نباشی عزیزم
پاسخ:
چشم عریرم سعی میکنم
کامسامیدا اونی واقعا خیلی قشنگ بود
پاسخ:
:)
کامسامیدا اونی واقعا خیلی قشنگ بود
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
Allllliiiii bood mamnon modir aziz
پاسخ:
خواهش میکنم خوشحالم راضی بودی :)
امیلیا جون لطفا بیشتر از این داستان ها بزار
عکساشونم خیلی قشنگ بود ممنون خسته نباشی عزیزم
پاسخ:
چشم عزیزم ایشالا بعد از شهریور میزارم
سلآم اونی چه طوری خوبی؟
خیلی جالب بود مخصوصا کیلیپه ناز بود منو یاد فیلم گروه گل پسر خفه شو مینداخت
پاسخ:
سلام ایسو جون ممنون خوشحالم راضی بودی 
اره از همون فیلمه الهام گرفتم
ممنون خیلی قشنگ بود
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
خیلی قشنگ بود ممنون حتی کیلیپ داسصتان هم خوشگل بود
خسته نباشید
پاسخ:
خوشحالم دوست داشتی ممنون از اینکه نظر گذاشتی :)
سلامت باشی مرسی
واااای امی باورت میشه هر چی بگم عالی بود کم گفتمممم
واقعا عالی بود ممنون
بیشتر از این وان شات ها بزار
پاسخ:
ممنون نیکول جون 
خیلی خوشحال شدم خوندی بازم سر بزن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی