💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎
بایگانی
نویسندگان

دانلود تمام آهنگ ها و آلبوم های گروه Infinite

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۲ ق.ظ
امیلیا:
سلام دوستان 
تا اونجایی که میتونم براتون آهنگ های گروه اینفینیت رو میزارم برای دانلود
در ادامه مطلب
نظر فراموش نشه ممنون ^^

دانلود تمام آهنگ ها و آلبوم های گروه Infinite


INFINITE:_BTD_Before_The_Dawn آهنگ


INFINITE_Can_U_Smile آهنگ


INFINITE_Back آهنگ



INFINITE_Destiny آهنگ


INFINITE_Hysterie آهنگ



INFINITE_Last_Romeo آهنگ



INFINITE_Inception آهنگ 


 INFINITE :Go_To_You آهنگ


نظرات  (۲۷)

فقط بهتون اینو بگم که اینفینیت عشقه

وایییی ممنون♥️

۰۷ آذر ۹۷ ، ۱۰:۴۱ visa hàn quốc cho người việt nam
Hi there! This blog post could not be written much better!
Looking through this article reminds me of my previous roommate!
He continually kept talking about this. I most certainly will forward this article to him.
Pretty sure he will have a very good read. Many thanks for sharing!
I could not refrain from commenting. Well written!
I see you don't monetize your website, don't waste your traffic, you can earn additional cash every
month. You can use the best adsense alternative for any type of website
(they approve all websites), for more info simply search in gooogle: boorfe's tips monetize
your website
عاولیهههههه 
پاسخ:
من هم عاشق خودشونم هم عاشق آهنگاشون

میشه برام اهنگ paradiseرو هم بزارین 
ممنون
خیلی راضی بودم ممنون ازتون♡♡♡
عالیهههها
لطفا آهنگ destiny رو هم بزارید

kheili aliw bod faqt ahang bad yadeton rafte bod bazm aliw
پاسخ:
خوشحالم راضی بودی
اون آهنگش رو نداشتم
I thank you humbly for shriang your wisdom JJWY
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عالی بود ممنون اجی

پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
گروه عالییییییییییییییییه
از سال 2010 تا الان خیلی پیشرفت کردن
مرسی گلم
پاسخ:
اره خیلی گروه خوبی هستن و پر جنب و جوش
خواهش میکنم
عااااالیییی بودن من همه آهنگاشونو دارم+زندگی نامشون
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم سارا جان
من لست رومئو رو خیلی دوست دارم تو کدومشون رو دوست داری اونی؟

پاسخ:
من اهنگ بک رو دوست دارم :)
ممنون اهنگشون خیلی خفن و قشنگه 

پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
سلام امیلیا جون
سلام امیلیا جون
پاسخ:
سلام مریم جون
دستت درد نکنه عزیزم
پاسخ:
:) قابلی نداشت گلم
mamnon gholi
پاسخ:
خواهش عزیز
ممنون عزیزم
لطف کردی ببخشید که اون قبلی رو خصوصی گذاشتم
پاسخ:
خواهش میکنم گلم اشکالی نداره
بالاخره به مراد دلت رسیدی
سلام امیلیا جون
دستت درد نکنه بعضی اهنگاشون واقعا ارزش گوش دادن داشت
پاسخ:
سلام نغمه جون خواهش میکنم
:)
همه آهنگاشونو دارم
پاسخ:
خوش به حالت برعکس من ولی دان میکنم
۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۲:۳۹ ملیـــــــMelisaـــــــسا
اینا که حرف نداشتن
حتما اهنگ گرفتی ازشون بازم بزار
مرسی اونی جونم
پاسخ:
چشم عزیزم
۲۴ تیر ۹۵ ، ۰۲:۳۷ ملیـــــــMelisaـــــــسا
اینااا عالی اند
مرسی عشقممممم
پاسخ:
خواهش میکنم عسیسم ^^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی