💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎
بایگانی
نویسندگان

عکس های kim myungsoo

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۹ ق.ظ

امیلیا:

سلام دوستان

وقتتون بخیر چند تا عکس از البوم عکسی عشقم کیم میونگ سو رو براتون گذاشتم 

امیدوارم خوشتون بیاد..

نظر فراموش نشه مرسی ^^


نظرات  (۱۴)

وای خدا ال کراش منه خیلی عشقه بیشتر

۰۹ مرداد ۹۸ ، ۱۱:۳۰ کیم میونگ سو طرفدارتم
وایی عالیه
کیم میونگ سو عشقمههه
۱۱ مهر ۹۷ ، ۱۸:۲۲ www.hungryreview.com/2-week-diet-reviews/
With havin so much content and articles do you
ever run into any issues of plagorism or copyright infringement?
My website has a lot of completely unique content I've either
created myself or outsourced but it looks like a lot of it is popping it up all over the web
without my authorization. Do you know any techniques
to help stop content from being ripped off?
I'd certainly appreciate it.
Articles like these put the consumer in the driver seat-very imapotrnt.
😍😍😍
عالیه ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم
اینم خیلی ناز شده آشغال خوشکل
پاسخ:
این که عشقم منههه معلومه خوشگله
عاشقمممممممممممم
مرسی
پاسخ:
خواهش میکنم
ایول عکس ها قشنگ بودن مر30
پاسخ:
^^
عالییییییییه ممنون
بیشتر لطفا
پاسخ:
خواهش میکنم ^^
لطفا از ال هم بیشتر عکس بزار
عکسای قدیمی و جدیدش فرقی نمیکنه فقط طوری باشه که به قالب داستان بیاد چون توی چنلم داستان میزارم ال رو میخوام توی قسمتیش بیارم
پس ممنون میشم اگه سریع تر بزاری
پاسخ:
این وبلاگ مخصوص عشقم ال هست صد در صد کارای قشنگی ازش میزارم
ایشالا عکس ها هم سریع بعد میزارم
ال جذابیت خاصی داره
صدای خیلی قشنگی هم داره
میشه بگید توی چند تا فیلم بازی کرده؟
پاسخ:
آره خیلی صورت ناز و زیبایی داره صداش رو توی آهنگ هاش دوست دارم مخصوصا وقتی خشنش میکنه

فقط میدونم توی سریال دختر دوست داشتنی و گروه گل پسر خفه بازی کرده چون دارمشون
ولی بازم توی فیلم های زیادی بازی کرده که متاسفانه به خاطر فول فیلتری نمیتونم اطلاعات بدست بیارم
۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۵:۱۸ ملیـــــــMelisaـــــــسا
یااااا راستی من هنوز سر حرفم هستمااا
میخوام بیام توی وبلاگت نیاز به ایمیلی چیزی داره؟؟؟
تا بهت بدم؟؟؟
میخوام بیام میخواااااااااام
پاسخ:
کئوم حرف؟؟
اها اوکی
اره ردیفش میدنم بیا فقط من ایمیلت رو نداااااااااااااااارم
یه ایمیل بهم بزن بزات گذاشتم ایمیلم رو

۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۵:۱۷ ملیـــــــMelisaـــــــسا
اوه مای گاد میبینم یکی دیگه برای خودت تور کردیااا
ای شیطون
چه خوشگل هم هست..
اصلا نظرت چیه بشم هووی سرت خخخخ خیلی خوبه نه حرصت بدم یکم جوش بزنی حال کنم
پاسخ:
خخخخخ ارههه میدووونم
جااااااااااااااانم علط کردی نمیخوااااااااااااااااااااام
اصلا من غلط کردم بیا برو بچست به همون سونگ گیو
نمیخوامممممممممم عشقم رو به هیچ کس نمیدم حتی شما دوست عزیز
(خخخخخ)(نچ نوموخوام نمیدم)
۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۰ دختر کره ای ابنباتی
سلام سلااام امی جون
عکسای ال خیلی قشنگه بازم بزار ازش
پاسخ:
سلام عزیزم
مرسی خوشحالم خوشت اومد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی