💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎
بایگانی
نویسندگان

آدرس اینستاگرام اعضای اینفینیت

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۰ ق.ظ

Emiliya:

از توی اینستاگرام خودم 

روی پیج اعضای اینفینیت عکس گرفتم و توی ادامه مطلب براتون گذاشتم

کسایی که توی اینستا عضو هستند میتونند فالوشون کنند.

و با کامنت های خودتون ازشون حمایت کنید.




این پیج عشق منه ❤(نامجا می)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


دست از حمایت اینفینیت بر ندارید

کامسامیدا ^^

نظرات  (۲۶)

مرسی امی جون تو بهترین مطالب را می‌زاری من عاشق وو هیونم اماحیف که اینستا ندارم ولی خب تو گوگل پیجش را میبینم و گوگل هر سی ثانیه eror میده 

Write mօre, thats all I haѵe to say. Literally, it seems as though you relied on the vidеo to make your point.

You clearly know what youre talking abοut, wһy waste your intеlligence on just рosting
vidеos to your blog when you could bе giving us something infߋrmatiνe to read?
Ηello! I understand this is ѕomewhat off-topic but I had to ask.
Dⲟes running a well-established blog like yours require a massive amount work?
I'm completely neѡ to writing a bloց however I dⲟ write in my journal
daily. I'd ⅼike to start a blog so I can ѕhаre my personal
еxpеrience and thoughts online. Pⅼease let me knoѡ if you have any
suggestions or tips for neԝ aspiring bloggers. Appreciаte it!
ممنون عزیزم عاشقتم 
پاسخ:
مگه میشه ادم اینفنیت باشه و پیجش رو نداشته باشه؟؟
من لاورو اینفنیتی ام
پاسخ:
اینم حرفیه 😊
ممنون مدیر عزیز
پاسخ:
خواهش میکنم هنگامه جون
اجی اینستا داری
میشه پیجت رو بدی :) ♥♥
پاسخ:
ببخشید عزیزم پیجم خصوصیه و دوستای مدرسه و خانوادم از اون دارن
اها که این طور مشکلی نیست
پاسخ:
:)
ببخشید اونی میشه ای دیت رو بهم بدی؟؟
میخوام هم رو فالو کنیم :)
پاسخ:
ببخشید گلم فعلا گوشی ندارم بخوام فالوت کنم
منو اونا رو توی اینستام دارم
ولی بازم ممنون زحمت کشیدی گذاشتی :)
پاسخ:
خواهش میکنم گلم وضیفه بود
:)
ممنون عزیزم
پاسخ:
خواهش میکنم گلم
وقت با ارزشم رو ول کردم اومدم اینجا به خاطر تو
حالا گم شو بیا تلگرام کارت دارم
پاسخ:
خخخخخ
باشه بعدا میام الان به خدا باید برم جایی
خدایی عجب حوصله ای داریا وبلاگ زدی
ولی خیلی قشنگه اورین
پاسخ:
چی کار کنم والا طرفدار کی پاپ باشی همین میشه
مرسییی
من ال رو خیلییییییییی دوست دارم
کلی عکس ازش دارم اگه خواستی اجی بهت بدم
پاسخ:
منم خیلی دوستش دارم
ممنون خودمم کلی ازش عکس دارم :)
حیف شد من اینستا ندارم
پاسخ:
:( من دارم ولی گوشیم خرابه چند هفته ای هست خبری ندارم از اینستا
ممنون عزیزم
پاسخ:
خواهش میکنم باز سر بزن :)
جیگر تو خب صبر میکردی ، من تازه دانلودش کردم
پاسخ:
یعنی چوب بگیرم بزنمت
حالا برام بریزش توی فلش فردا به مرده میگم برام رایتش نکنه
با اون فیلمه دختره دست گل به اب میده
ممنوووووووووون
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام عالی بود ممنون الان فالوشون میکنم
پاسخ:
سلام خواهش میکنم :)
مرسی
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام آجی لینکت کردم
پاسخ:
سلام اوکی
میشه پیج اینستاگرام خودتون رو بدید؟؟
پاسخ:
ببخشید نمیتونم پیج شخصیم رو بهتون بدم
۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۲:۰۹ قالب ساز بلاگ
سلام دوست عزیز بعضیاش رو اره مشکلی نداره لینک عکس  و طرح قالب رو بگید مشکلی نداره براتون درست میکنم
پاسخ:
واقعا؟
واای ممنون دوست عزیز
الان براتون میفرستم ^^
Man
Fallow shon kardeh bodam
To chera hamashono falow nakardi ??
پاسخ:
^^
اخه من فقط ال (کیم میونگ سو) رو دوست دارم اول با اون آشنا شدم فالوش کردم
بعد با گروهش اشنا شدم ارشالی جون
😭😭😭😭😭
خوشبه حالشون خیلی معرف و خوشگل اند

پاسخ:
آره موافقم
کلی خاطر خواه دارن
نمونه بارزش خود من ^^
حیف شد 
من اینستااا ندارم
دوشت دارم پیج اوپا ال رو ببینم😭😭😭😭😭
پاسخ:
:( حیف شد تونستی نصب کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی