💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎
بایگانی
نویسندگان

معنی آهنگ های گروه اینفینیت

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۲ ب.ظ

امیلیا:

سلام دوستان 

عطرتون بخیر معنی آهنگ های گروه اینفینیت رو براتون گذاشتیم

امیدوارم لذت ببرید نظر فراموش نشه

کامسامیدا ^^


 ترجمه فارسی She's Back:


اوه، اون برگشته

اوه، اون برگشته

اوه، اون برگشته


امروز دوباره منتظـــر موندم


که از روی زمان بپرم


برای تو


بدون خجالت


زمان به عشق من خواهد گفت


تو کجایی


فقطـــــــ شاید بدونم


دارم یکم تغییر می کنم


یکم دیر کردم


به خاطـــــــر تو، من بردبار خواهم بود


که بتونم بیام به سمت تو


که بتونیم با هم لبخند بزنیم


همیشه با هم، عشق پاک


اون داره میاد میاد میاد


با یه لبخند روشن میاد


میاد به طـــــــرف من

نمی دونی


بدون تو من یه جفت کفش بی صاحبم


می دوم تا بتونم کنار تو باشم


اما وقتی پشت سرمو نگاه میکنم می بینم دوباره سرجای اولمم


توی خیابون منتظـــرت میمونم، ولت می کنم


بخاطـــــــر تو، کسی که منو ترک کرد


تو می تونی این شبو همین الان متوقف کنی


من مثل یه ستاره منتظـــرت می مونم

یه روز دیگه گذشت


اما


من زندگی می کنم و سخت کار می کنم 


که بتونم با اعتماد به نفس کنار تو بایستم


زمان، به عشق من بگو


حالا برام لبخند میزنی


فقطـــــــ شاید بدونم


دارم یکم تغییر می کنم


یکم دیر کردم


به خاطـــــــر تو، من بردبار خواهم بود


که بتونم بیام به سمت تو


که بتونیم با هم لبخند بزنیم


همیشه با هم، عشق پاک


اون داره میاد


از میان زمان میاد

ما برای همیشه با هم خواهیم بود

نمی دونم


برگرد پیش من

برگرد پیش من

برگرد پیش من


اون داره میاد


از میان زمان میاد


ما برای همیشه با هم خواهیم بود

نمی دونم

İmage


ترجمه Paradise:


چون قلبم شکسته


نمیتونم بذارم اینطــــــــــــــوری بری، حالا چی؟


حتی اگه به نظـر متزلزل و خطــــــــــــــرناک میام


فقطــــــــــــــ میتونم تو رو کنار خودم نگه دارم، حالا چی؟


دوستت دارم(مطــــــــــــــمئنم تو هم منو دوست داری) اینکارو نمیکنم (تو این کارو میکنی)


این کارو میکنم، میخوام فقطــــــــــــــ به تو نگاه کنم


همینجا بمون، همین یه چیزو ازت میخوام، بهتر باهات رفتار میکنم، هنوزم نمیتونم ولت کنم


باید زنده بمونم، باید نجات پیدا کنم، چون یه روز متوقف خواهم شد


ایجا بهشته فقطــــــــــــــ اگه تو باشی


بهشتی که تو رو برخلاف خواسته ت اینجا بسته


بهشتی از غم که توش فقطــــــــــــــ اگه بیدار باشی نمیری


بهشتی که بتونیم توش برای همیشه با هم باشیم، اوه


فقطــــــــــــــ میتونم درحالیکه نفسمو حبس کردم تو رو تماشا کنم


فقطــــــــــــــ میتونم همین کارو بکنم چون ممکنه بینمون بشکنه


بهم نگاه میکنی (شاید این کارو بکنی) نگاهم نمیکنی(این کارو میکنی)


بهم نگاه میکنی و این عذابم میده

همینجا بمون، همین یه چیزو ازت میخوام، بهتر باهات رفتار میکنم، هنوزم نمیتونم ولت کنم


باید زنده بمونم، باید نجات پیدا کنم، چون یه روز متوقف خواهم شد


ایجا بهشته فقطــــــــــــــ اگه تو باشی


بهشتی که تو رو برخلاف خواسته ت اینجا بسته


بهشتی از غم که توش فقطــــــــــــــ اگه بیدار باشی نمیری


بهشتی که بتونیم توش برای همیشه با هم باشیم، اوه


هر شب، درونم با تو پر میشه


آره، حالا باید با الکل پرش کنم، وقتشه


بازویی که پیچیده، شبی که پر از صدای ضربان قلبمه


بهترین بهشت، بدون تو یه دنیای ناامید کننده ست


میخوام یکم بیشتر نگهت دارم، میخوام یکم بیشتر بهت نگاه کنم


تا وقتی که قلبم یکم بیشتر سرد بشه


باید زندگی کنم حتی بدون تو، اما حالا، بهت احتیاج دارم


ایجا بهشته فقطــــــــــــــ اگه تو باشی


بهشتی که تو رو برخلاف خواسته ت اینجا بسته


بهشتی از غم که توش فقطــــــــــــــ اگه بیدار باشی نمیری


بهشتی که بتونیم توش برای همیشه با هم باشیم، اوه


İmage


INFINITE - The Chaser:


متاسف نباش


میتونی با تنفر رهام کنی و بری


اگه این چیزه که میخوای ، باشه ، خداحافظـــــ 


اما معنیش این نیست که منم باید تسلیم بشم


عشق من همیشه برنده ست 


باشه هر جا که میخوای برو


اما بدون هرجا بری پیدات می کنم و برت میگردونم


حتی اگه یه ذره ازم فاصله بگیری ، میام میگیرمت


ازش محافظـــــت می کنم 


اینطــــــوری اون فراموشم نمی کنه


واسه اینکه به جایی برسم که عشقم اونجاست 


تا آخرش ادامه می دم


فراموشش کن


به زانو دراومدم و قلبم با شنیدن کلمات جدایی از تپش ایستاده 


برو گم شو ، دارم خودمو در حالی روی زمین می کشم که مثل یه چوب خشکیده با این اندوه به آتیش کشیده می شم 


چرا قلب یخزده ت ، قلب منو اینطــــــوری میلرزونه و سرگردونش می کنه؟


صدات می کنم ......... خودمو با عشقت قوی می کنم


باشه هر جا که میخوای برو


اما بدون هرجا بری پیدات می کنم و برت میگردونم


حتی اگه یه ذره درد بکشم ، بعد دوباره میتونم بخندم


ازش محافظـــــت می کنم 


اینطــــــوری اون فراموشم نمی کنه


واسه اینکه به جایی برسم که عشقم اونجاست 


تا آخرش ادامه می دم


بالاخره یه روز ، تو یه کوچه ی باریک به دستت میارم


برای پیدا کردنت رو هر چیزی که دارم ریسک می کنم


آره ، سعی می کنم با یه قلب کینه توز دورت بندازم 


همونطــــــور که غرایزمو زیرپا له کردم


عقده های روحیم درموردت دارن دارن کمرنگ میشن


و من هنوز به تمام اینا میگم عشق


امروز دوباره ، نمی تونم بذاری بری یا اینکه کنارت بذارم 


حتی اگه دیوونه بشم ، دنبال تویی که چشمای منو لبریز کردی میام


متاسفم عشق من 


هرگز نمیتونم از راهی که به تو میرسه ، کنار بکشم


اما اشکالی نداره چون من قلبتو پس میگیرم


این معامله ی گنده ای واسه پس گرفتنت نیست ، حتی اگه قلبم توش تیکه تیکه بشه


ازش محافظـــــت می کنم 


اینطــــــوری اون فراموشم نمی کنه


واسه اینکه به جایی برسم که عشقم اونجاست 


تا آخرش ادامه می دم


قلب من اینجوریه


فقطــــــ یه چیزو می دونم


حتی با اینکه این عشق غم انگیز و دردناکه ، من همیشه عاشق تو میمونم


،متاسف نباش


میتونی با تنفر رهام کنی و بری


اگه این چیزه که میخوای ، باشه ، خداحافظـــــ 


اما معنیش این نیست که منم باید تسلیم بشم


İmage

INFINITE - Paradise:


به خاطــــــــــــــــر اینکه قبم یه قلب شکسته ست


نمیتونم بذارم اینطــــــــــــــــوری بری


حالا چیکار کنم؟


اونقدر آشفته و خطــــــــــــــــرناک به نظـر بیام


که حتی نمیتونم جلوتو بگیرم 


حالا چیکار کنم؟


دوستت دارم . مطــــــــــــــــمئنم تو هم دوستم داری


دلم نمیخواد اینکارو بکنم . اما تو انجامش میدی


اینکارو می کنم ، الان فقطــــــــــــــــ میخوام بهت نگاه کنم


لطــــــــــــــــفا این جا بمون ، ازت خواهش میکنم


باهات بهتر رفتار میکنم


هنوز نمیتونم بذارم بری


من ... باید زنده بمونم


من...باید نجات پیدا کنم


به خاطــــــــــــــــر اینکه یه روزی زندگیم به پایان میرسه


اینجا بهشت میشه اگه فقطــــــــــــــــ تو اینجا باشی


بهشتی که برخلاف خواسته ات تو رو حبس می کنه


یه بهشت غم انگیز که اگه حواست باشه واردش نمیشی


یه بهشت که تا ابد میتونم باهم توش باشیم


فقطــــــــــــــــ میتونم با یه نفس حبس شده تماشات کنم


فقطــــــــــــــــ میتونم اینطــــــــــــــــوری تماشات کنم چون میترسم بشکنی


بهم نگاه می کنی..مطــــــــــــــــمئنم نگام می کنی


نگاهم نکن ...اما تو میکنی


بهم نگاه می کنی و این دردناکه


لطــــــــــــــــفا این جا بمون ، ازت خواهش میکنم


باهات بهتر رفتار میکنم


هنوز نمیتونم بذارم بری


من ... باید زنده بمونم


من...باید نجات پیدا کنم


به خاطــــــــــــــــر اینکه یه روزی زندگیم به پایان میرسه


اینجا بهشت میشه اگه فقطــــــــــــــــ تو اینجا باشی


بهشتی که برخلاف خواسته ات تو رو حبس می کنه


یه بهشت غم انگیز که اگه حواست باشه واردش نمیشی


یه بهشت که تا ابد میتونم باهم توش باشیم


هر شب خودمو با تو پر میکردم


آره ، اما حالا دارم دارم خودمو با الکل پر می کنم


اون بازوهایی که تو هم گره خوردن ، دارن شبو نقاشی می کنن


بهترین بهشتم بدون تو یه دنیای بی امیده


میخوام بیام و یه کم بیشتر بغلت کنم


یکم بیشتر بهت نگاه میکنم


تا موقعی که قلبم یه کم آروم بگیره


من باید بدون تو زندگی کنم


اما الآن


بهت احتیاج دارم


اگه فقطــــــــــــــــ تو باشی اینجا مثل بهشت میشه


بهشتی که برخلاف خواسته ات تو رو حبس می کنه


یه بهشت غم انگیز که اگه حواست باشه واردش نمیشی


یه بهشت که تا ابد میتونیم توش باشیم


İmage


Kim Sung Gyu – 41 Days (41일)


نور بیشتر میشه و پنجره ی باز ، دوباره بسته می شه

نور خاموش می شه


صدای موسیقی بلندتر می شه 

و شونه های من کمی بالا و پایین می رن و دوباره از حرکت میفتن

موسیقی خاموش می شه


هیچ کدوم از اون چیزایی که بهت دادم برای تو نبود

احساسش طـــــــوری بود که انگار برام هیچی نیستن


هیچ کدوم از اون اشاره های که بهت می کردم ، عشق نبودن

همش به خاطـــــــر این بود که میخواستم باور کنم که عشقه

که ما کنار همیم


نوری که به روشنی میتابه ،

وقتی به من می رسه به سیاهی قیره

آرزو میکردم کاش این تاریکی برای تو بود

اما قلبت خیلی وقته تو سایه ی تاریکی فرو رفته

هیچ کس نمی تونه ببینتش


هیچ کدوم از اون چیزایی که بهت دادم برای تو نبود

احساسش طـــــــوری بود که انگار برام هیچی نیستن


هیچ کدوم از اون اشاره های که بهت می کردم ، عشق نبودن

همش به خاطـــــــر این بود که میخواستم باور کنم که عشقه

که ما کنار همیم


دیگه نمی تونی قلبمو به دست بیاری

( همین الان چه احساسی داری؟)

دیگه نمی تونی قلبمو به دست بیاری

( همین الان چه احساسی داری؟)

دیگه نمی تونی قلبمو به دست بیاری


دیگه نمی تونی قلبمو به دست بیاری

( همین الان چه احساسی داری؟)

دیگه نمی تونی قلبمو به دست بیاری

( همین الان چه احساسی داری؟)

دیگه نمی تونی قلبمو به دست بیاری


هیچ کدوم از اون چیزایی که بهت دادم برای تو نبود

احساسش طـــــــوری بود که انگار برام هیچی نیستن


هیچ کدوم از اون اشاره های که بهت می کردم ، عشق نبودن

همش به خاطـــــــر این بود که میخواستم باور کنم که عشقه

که من و تو می خوایم تا هروقت که باشه با هم بمونیم


اما با اینکه قلبهامون به هم می گفتن ما برای همیم

که ما تا همیشه با هم می مونیم ، 

هیچ کدوم از اون عهد ها و قسم ها هرگز نمی تونه همونطـــــــوری که برای هم زمزمه می کردیم ، بشه

اونا مدام دورتر می شن و

خاموش می شن


( همین الان چه احساسی داری؟)


اما هنوز ، من و تو ابدی هستیم

از حالا تا همیشه با همیم


( همین الان چه احساسی داری؟)

İmage

Dong Woo – Will It Hurt (painful)



عذاب می کشم ، اگه دوستت داشته باشم عذاب می کشم؟

انتظـارتو کشیدن میخواد هزاران بار توی یه روز عذابم بده


دروغه ، دروغه ؛ وقتی بهم میگی که عاشقم بودی

از وقتی که دیگه توی چشمام نگاه نمی کنی ، نمی تونم احساس قلبیتو بفهمم


به خاطــــــــــــــــــــــر اینکه من فقطــــــــــــــــــــــ تو رو می شناسم ، به خاطــــــــــــــــــــــر اینکه من جداییمونو نمی فهمم

نمی تونم کس دیگه ای رو دوست داشته باشم

به خاطــــــــــــــــــــــر اینکه نمی تونم بذارم بری ، به خاطــــــــــــــــــــــر اشکام که دارن دیوونه وار می بارن

فقطــــــــــــــــــــــ اسم تو رو صدا می زنم

اگه یه ذره بیشتر غصه بخورم ، اگه یه ذره بیشتر درد بکشم ،

می تونم دوباره دوستت داشته باشم؟

متاسفم ، به خاطــــــــــــــــــــــر دوست داشتنت متاسفم


دروغه ، دروغه ؛ وقتی بهم میگی که عاشقم بودی

از وقتی که دیگه توی چشمام نگاه نمی کنی ، نمی تونم احساس قلبیتو بفهمم


به خاطــــــــــــــــــــــر اینکه من فقطــــــــــــــــــــــ تو رو می شناسم ، به خاطــــــــــــــــــــــر اینکه من جداییمونو نمی فهمم

نمی تونم کس دیگه ای رو دوست داشته باشم

به خاطــــــــــــــــــــــر اینکه نمی تونم بذارم بری ، به خاطــــــــــــــــــــــر اشکام که دارن دیوونه وار می بارن

فقطــــــــــــــــــــــ اسم تو رو صدا می زنم

اگه یه ذره بیشتر غصه بخورم ، اگه یه ذره بیشتر درد بکشم ،

می تونم دوباره دوستت داشته باشم؟

متاسفم ، به خاطــــــــــــــــــــــر دوست داشتنت متاسفم


حتی وقتی چشمامو و گوشامو باز می کنم ، فقطــــــــــــــــــــــ تو رو می شناسم

نمی تونم بذارم بری ، عاشقتم ، عاشقتم


به خاطــــــــــــــــــــــر اینکه من فقطــــــــــــــــــــــ تو رو می شناسم ، به خاطــــــــــــــــــــــر اینکه من جداییمونو نمی فهمم

نمی تونم کس دیگه ای رو دوست داشته باشم

به خاطــــــــــــــــــــــر اینکه نمی تونم بذارم بری ، به خاطــــــــــــــــــــــر اشکام که دارن دیوونه وار می بارن

فقطــــــــــــــــــــــ اسم تو رو صدا می زنم

اگه یه ذره بیشتر غصه بخورم ، اگه یه ذره بیشتر درد بکشم ،

می تونم دوباره دوستت داشته باشم؟

متاسفم ، به خاطــــــــــــــــــــــر دوست داشتنت متاسفم


İmage


Infinite – Mom – Persian lyrics 



ترجمه ی آهنگ مادر 


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.



چطــــــــــــوری باید شروع به اعتراف به دوست داشتنت کنم؟

چقدر احمق بودم و با بی ملاحظـگی عقب می نداختمش

فکر می کردم ایرادی نداره چون نمی دونستم داری عذاب می کشی

دفعه ی بعد ، دفعه ی بعد ، مدام عقب مینداختمش و حالا بالاخره بهت می گم


دوستت دارم ، واقعا می خواستم بهت بگم ، دوستت دارم

کلمات ساده این اما هیچ وقت بهت نگفتم

به خاطــــــــــــر اینکه تو همیشه نزدیکم بودی ، به خاطــــــــــــر اینکه تو همیشه می گفتی ایرادی نداره ، منم فکر می کردم مشکلی نیست

به خاطــــــــــــر تو ، من بودم که تمام این مدت عشق دریافت می کردم

این آهنگو میخوام بدمش به تو که خیلی رنج کشیدی

با اینکه دلتنگت بودم ، با اینکه دلم می خواست صداتو بشنوم ، بازم مثل همیشه ، دیر جنبیدم


برام مثل یه اسباب بازی شده بودی که وقتی بچه بودم ، داشتم

طــــــــــــوری که انگار مال منه ، فکر م کردم این کاملا طــــــــــــبیعیه که دوستم داشته باشی

حالا می خوام این عشقو بهت برگردونم


دوستت دارم ، واقعا می خواستم بهت بگم ، دوستت دارم

کلمات ساده این اما هیچ وقت بهت نگفتم

به خاطــــــــــــر اینکه تو همیشه نزدیکم بودی ، به خاطــــــــــــر اینکه تو همیشه می گفتی ایرادی نداره ، منم فکر می کردم مشکلی نیست

به خاطــــــــــــر تو ، من بودم که تمام این مدت عشق دریافت می کردم

این آهنگو میخوام بدمش به تو که خیلی رنج کشیدی

با اینکه دلتنگت بودم ، با اینکه دلم می خواست صداتو بشنوم ، بازم مثل همیشه ، دیر جنبیدم


حتی اگه دنیا بهم فشار بیاره ، حتی اگه احساس کنم کاملا تنهام 

تو همیشه بهم یه عشق عوض نشدنی رو نشون می دی

میخوام حالا عوض شم ، می خوام بهتر شم


دوستت دارم ، واقعا می خواستم بهت بگم ، دوستت دارم

کلمات ساده این اما هیچ وقت بهت نگفتم

به خاطــــــــــــر اینکه تو همیشه نزدیکم بودی ، به خاطــــــــــــر اینکه تو همیشه می گفتی ایرادی نداره ، منم فکر می کردم مشکلی نیست

به خاطــــــــــــر تو ، من بودم که تمام این مدت عشق دریافت می کردم

این آهنگو میخوام بدمش به تو که خیلی رنج کشیدی

با اینکه دلتنگت بودم ، با اینکه دلم می خواست صداتو بشنوم ، بازم مثل همیشه ، دیر جنبیدم


İmage

نظرات  (۱۵)

عالیییییییییی

بسیار عالی بود متشکرم
واقعا ترانه هاشون زیباست و وقتی ترجمه هم بشه بهتر میشه با حس آهنگ ارتباط برقرار کرد
بسیار عالی بود متشکرم
واقعا ترانه هاشون زیباست و وقتی ترجمه هم بشه بهتر میشه با حس آهنگ ارتباط برقرار کرد
عااالییی مرسیییی
عزیزم میشه معنیِ آهنگ Back هم بزاری؟
من خیلی دنبالشم :(
این آهنگ بهترین آهنگِ Infinite ء😍
Good to find an expert who knows what he's taniklg about!
انیو اونی
ممنون اونی که میخواستم داخلش بود
پاسخ:
سلام عزیزم
خواهش میکنم :)
۰۵ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۱۸ ملیـــــــMelissaـــــــسا
بابا ایوووول
خیلی قشنگ بودناا

پاسخ:
آره بعضیاش خیلی قشنگه
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم :)
ممنون اجی :)
پاسخ:
خواهش میکنم هوو جون
سلام خسته نباشید
با اجازه کپی
پاسخ:
سلام ممنون
مشکلی نستی البته با ذکر منبع
ممنون بابت ترجمه
پاسخ:
خواهش میکنم
کامسامیداااا اونی
پاسخ:
خواهش میکنم اونی ^^
ممنون نونا خوب بود

بقیه اهنگاشون هم بزار
پاسخ:
خواهش میکنم اوپا
چشم حتما
۲۲ تیر ۹۵ ، ۲۱:۰۳ قالب ساز بلاگ
با سلام خدمت وب نویس محترم وبلاگ شما عالیه و اینک یک خبر خوب به شما میدهیم اولین مرجع ساخت قالب بلاگ (بیان) به صورت رایگان راه اندازی شد حتما یه سر بزنید قشنگ ترین قالب ها دارن طراحی میشن 


http://helps.blog.ir/
پاسخ:
سلام چشم ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی