💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎

✫(my love kim myung soo💋 (L✫

💎INFINITE💎
بایگانی
نویسندگان

تصاویر Kim Sung Gyu

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۰ ب.ظ

امیلیا:

سلام دوستان عکس های لیدر گروه SUNG KYU اینفینت براتون گذاشتم امیدوارم راضی باشید


نظر فراموش نشه

بابای



پایان بخش اول

منتظر بخش دوم عکسا باشید ^^

نظرات  (۳۵)

واییییی سونگ کیووووووو عشق من😍😍 ننه اخه من چرا انقد دیوونه ی این بشرم😱😍😍😍😍
۱۸ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۴۹ سونگ گیو (غزل)
سلام اجی امی خوبی  میگم باهم نداری؟برنامه باهم
پاسخ:
سلام غزل جون
ن متاسفانه کل عکسها و اهنگاشون از کامپیوتر پاک شد تا چند روز گریه کردم 
۲۵ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۳۰ سونگ گیو (غزل)
یبسیواونی . کنچانایو ؟  من اومدتمممممممممم
Ecmoonies are in dire straits, but I can count on this!
۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۷:۳۶ کوانگ مین
 نچ نچ نچ یعنی اینم خواهره من دارم بدون اجازه داداشت ازدباج میتونی    ....هق هق منو بگو میخاستم تورو برا کوانگ بگیرم قدر نشناس ..من برم دنبال خواهر واقعی خودم بگردم هق هق


پاسخ:
عررررررررررر نهههه من کوانگ مین هم میخواااام
خو چی میشه هم کوانگ مین و هم میونگ سو برا من باشن😂
۳۰ آذر ۹۵ ، ۱۷:۳۴ سونگ گیو (غزل)
 خخخخخ ای به چشم  چرا پرت کنم میارم مدم دست میونگ سو بدش به تو  ...خخخ اجوم این سونگ گیوی بد جنس شمارشو بهم نمیده تو داری بدی بهم؟ راستی  اینا تو تلگ هم هستن ایا؟؟
پاسخ:
عرررررررر همین کار رو بکن من میونی رو میخوااام😭...زنش منمممم😤
والا منم شمارشو ندارم..
والا نمیدونم
۲۸ آذر ۹۵ ، ۲۲:۴۶ سونگ گیو (غزل)
من یه چی انور تر از قاتیم خخخخخخخ خدااااااااااااااااااااااااااااااااا اینقدر که اهنگاشونو میخونمو میرقصم مامانم سر سام گرفته   وووخبر فوریی  توجه توجه ...کیم سونگ کیو در اخرین مصاحبه خود اعلام کرد که میخواد با من ازدباج تونه و منتظرم میمونه تا برم کره ....بعععععععععععععععععععله
پاسخ:
😂😂😂😂😂خیلیییی باحال بود ایول
مبااارک باشه منم با عشقم میونگ سو میام حتما به عروسیتون گلت رو پرت کن سمت من تا با میونگ سو ازدواج بتونممم😂✌
۲۶ مهر ۹۵ ، ۲۰:۱۵ سونگ گیو (غزل)
اره دوست دختر داره اونم منم  خخخخخخ غزل در خواب بیند پنبه دانه ..نخیرم اصلا عشق منااااااااااااااااا نازه نازه خدااااااااا ...رفتم دکتر گفته خوب نمیشی خخ
پاسخ:
خخههههه
:)
منم میونگ سوو رو که میبینم قاطی میکنم خخخخ
عزیزم امیلیا جون کیم سونگ کیو دوست دختر داره یا نه؟
پاسخ:
از اونجایی که کمپانی بهشون اجازه نمیده به خاطر کم شدن طرفداراشون فکر نکنم داشته باشه
اگرم باشه به صورت مخفی چون اون بدبختا هم دل دارن نمیتونن تا اخر عمر مجرد باشن
واااای اونی ممنون این عکساش عالین
اونی بیشتر زار پلیزززززززززززززززززززز
واااای اونی ممنون این عکساش عالین
اونی بیشتر زار پلیزززززززززززززززززززز
پاسخ:
خواهش میکنم پریسا جون خوشحالم خوشت اومد
چشم عزیزم پیدا کردم جدید میزارم
لایک دمش گرم
پاسخ:
😊
خوشگل بود مرسی امیلیا جون
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
میشه بیشتر ازش عکس بزاری ممنون میشم اجی جون
پاسخ:
چشم عزیزم سر فرست میزارم
سلام اجی
عکسای عشقم عالی بوووئ ممنون
پاسخ:
سلام اونی
خوشحالم راضی بودی
خواهش میکنم
مهربون ترین لیدر 😍😍😍
ممنون
پاسخ:
عزیزم اره خیلی مهربونه
خواهش میکنم
وااای عشقمهههههه
ممنون لطفا بیشتر ازش عک بزار 😍😍😍❤️❤️
پاسخ:
:) خوشحالم راضی بودی پری جون
بازم سر بزن چشم میزارم
شایعه شده بود که میخواد از گروه بره
اگه بره ال چی؟؟اون دوتا با هم خیلی بی نظر میشن
نه ایشالا که شایعه باشه
پاسخ:
پایین جوابتو دادم گلم
شایعه شده بود که میخواد از گروه بره
اگه بره ال چی؟؟اون دوتا با هم خیلی بی نظر میشن
نه ایشالا که شایعه باشه
پاسخ:
اون برای فیلم دختر دوست داشتنی بود وگرنه سونگ گیو از گروه نمیره
اره موافقم خیلی با هم ناز میشن
سلام
اگه میشه سریع تر عکس های بقیه اعضا هم بزارید
ممنون میشم برای چنلم میخوام
پاسخ:
سلام
گذاشتم تا فردا وارد وب میشن
۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۵:۱۵ ملیـــــــMelisaـــــــسا
واااااااااای امییییییییی فکر کنم بازم عاشق شدمم
این شتر دیگه کیه چقدر خوشگلهههههههههههههههههههههه
اینوو میخوام از همین الان بگم یااا این مال منه چشم هیزت رو کوتاه کن روی شوهر خودم
پاسخ:
جااااااااااااااااااااااانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اوه اوه خدا نکنه تو عاشق بشی
 بیچاره سونگ گیو از دست تو میخواد چی بکشه
ن م نه؟؟؟؟؟؟شتر؟؟؟خخخخ وااای مردممم خخخخخخخخ
من خودم عشق دارم اسمش کیونگ سوهه عکسش گذاشتم عشق منههه
۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۵:۱۴ ملیـــــــMelisaـــــــسا
واییییییییییییی وبلاگت خیلیییییییییی خوشگلههههههههههههه
عشقم منم میخوام بیااام
چه طور خانم مهلا میاد من نه باهات قهرم ایششششش
پاسخ:
مرسییییییییییییی عشقم
خخخخ باشه حسود خان قهر نکون برات رمز و.. رو میفرستم توی ایمیلت فقط راستی ایمیلت چی بود؟؟ندارمش
تلی رو پاکیدم
۲۳ تیر ۹۵ ، ۱۵:۱۳ ملیـــــــMelisaـــــــسا
سلاااااااااااااااام عشقممم
من اومدمممم
پیامتو توی تلی دیدم اومدم

پاسخ:
سلاااااااااام دفووونه اومدیی
میگم من تلی رو پاکیدمااا بیا ایمیل بده به این ایمیلم

fatima1222@chmail.ir
😍😍😍😍😍😍😛😛😍😛😛
خیلیییی خوشگله عاشق اولین عکسش شدم
یادمه این عکس فیلتر بود نمیتونستم با کیفیت بگیرمش اخ جووومرسی اونی
پاسخ:
^^ خیلی خوشحالم دوست داشتی ممنون
آره گلم من فیلتر شکن دارم برای همین راحت تونستم برش دارم
چون همه ی عکی ها فیلتر شدن
سلام اونی
صبح بخیر
ممنون بابت عکس ها 😘😘😘
پاسخ:
سلام عزیزم
ظهر تو هم بخیر(خخ الان بیدار شدم)
خواهش میکنم ممنون از تو
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۰:۴۵ دختر کره ای ابنباتی
امی جون سر زدم به وبلاگ دوستت
یکی از سریال ها رو دارم ولی اون یکی رو ندارم
جمعه میرم خونه مادربزرگم از اونجا دان میکنم
خب اونی مال بقیه هم بزار
فعلا شبت کیم میونگ سووویی😍😍
پاسخ:
جدی خب کردی مرسی عزیزم

لطفا به بقیه دوستات ادرس من و دوستم رو بده بیان ممنون گلم :)
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۰:۴۳ دختر کره ای ابنباتی
بالاخره گذاشتی ممنون
ببخشید کامنت قبلیم خصوصی اومد
مال بقیه اعضا هم بزار ممنون
پاسخ:
آره گلم
نه اشکالی نداره ^^
اوکی میزارم
وایییییی الانه که این موقع شب توی خونه جیغ بگشممم
عالیهههههههههههههههههههه
مرسی
پاسخ:
خخخخخخ
منم وقتی عکس میونگ سوو رو میبینم جیغ میکشم
فدات گلم قابلی نداشت
ممنون امیلیا جون عالی بودن
پاسخ:
خواهش میکنم مریم جون
😍😍😍😍😍😛
ممنوووون عالیههههههه
پاسخ:
خواهش میکنم
ممنونم از تو که سر زدی سونگ کیو
 Slm
Mamnon ghashag bod
پاسخ:
سلام 
خوشحالم راضی بودی
جیغغغغغغغغغغ عاشقشممممم
مرسیییی امیلیا جون
میشه بقیش رو بزاری امیدوارم تکراری نباشه اخه چندتاشو داشتم
پاسخ:
خخخ خوشحالم راضی بودی
چشم میزارم
thank u

❤my friend
پاسخ:
^^
دم شما گرم عالی بود
یه جورایی از این لیدره خوشم میاد
پاسخ:
ممنون :)
من از کیم میونگ سو خوشم میاد عاشقم
خیلی ناز و باحال بود همه عکسا .مسی گلم

منتظر عکسای بعدیش هستم ❤❤❤❤❤❤❤
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
حتما ^^ منتظر باش گلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی